سوالات متداول


صفحه اصلی > سوالات متداول کاربران

ندانستن عیب نیست؛ نپرسیدن عیب است!

سوالات متداول کاربران




در این بخش به پاسخگویی به متداول ترین سوالات کاربران خواهیم پرداخت:



۱- فیت شیپ چیست؟


پاسخ ما: فیت شیپ اولین باشگاه ورزشی مجازی در ایران است که با عضویت در آن می توانید یک تیم شخصی شامل مربی ورزشی، متخصص تغذیه و فیت یار داشته باشید و با انتخاب دلخواه آنها تیم شخصی خود را تشکیل دهید و از آنها برنامه تمرینی، برنامه رژیمی و غذایی و مشاوره و آموزش های مرتبط را دریافت کنید تا در سریعترین حالت به نتیجه برسید. همچنین فیت شیپ مثل یک باشگاه واقعی دارای امکانات و قابلیت های جذاب و کاربردی دیگری است که استفاده از آنها برای همه رایگان است و می توانید از محتوا و منابع آموزشی یا سیستم های نظارتی یا آنالیزی آن نهایت استفاده را ببرید.

۲- دوره ی ورزشی چیست؟


پاسخ ما: دوره ی ورزشی به مدت زمانی که کاربر در حال گزارش دادن و ارسال اطلاعات ورزشی و غذایی خود و استفاده از برنامه و مشاوره مربی یا متخصص خود می باشد گویند که هر دوره از نظر زمانی متفاوت می باشد.


۳- هزینه ی هر دوره چقدر است؟


پاسخ ما: ثبت نام و استفاده از تمامی خدمات و امکانات باشگاه مجازی فیت شیپ رایگان است اما استفاده از برنامه دهی یا مشاوره مربیان یا متخصصان واقعی و فیت یار ها مشمول پرداخت هزینه ایست که ثابت نیست و هر مربی و متخصص می تواند برای سرویس های خود هزینه های متفاوتی را در نظر بگیرد. همچنین کاربران می توانند از برنامه های پیش فرض و عمومی سایت به صورت رایگان استفاده کنند.


۴- من می خواهم وزن کم کنم. دقیقا چه کار کنم؟ اگر بخواهم چاق شوم چطور؟


پاسخ ما: می توانید پس از انتخاب مربی یا متخصص خود در قسمت پاسخگویی به سوالات تنظیم برنامه در اهداف خود لاغر شدن یا چاق شدن را بیان کرده تا مربی و متخصص بتوانند برنامه ی کاربردی تری را به شما ارائه دهند. هر چند که آنها با آنالیز بدن شما از قبل هم می دانند که چه برنامه ای برای شما تنظیم کنند تا به وزن ایده آل و هدف تناسب اندامی خود برسید.


۵- مخاطبان فیت شیپ چه کسانی هستند؟


پاسخ ما: افرادی که از کمبود وزن و یا اضافه وزن رنج می برند، افرادی که دنبال تناسب اندام عضلانی هستند، آن دسته از کاربرانی که می خواهند برنامه منظم غذایی و ورزشی سبکی را جهت حفظ تناسب اندام فعلی خود تجربه کنند، ورزشکاران و هر شخص دیگری که می خواهد از خدمات پیشرفته ورزشی و مشاوره ی علمی تغذیه استفاده کنند مخاطبان اصلی فیت شیپ هستند. در فیت شیپ هیچ محدودیت سنی وجود ندارد و از تمامی خانم ها و آقایان علاقه مند برای عضویت دعوت به عمل می آید. در صورتی که بعضی از کاربران عزیز دارای بیماری های خاص و یا محدودیت های غذایی یا بدنی باشند نیز می توانند به راحتی این موارد را قبل از تنظیم برنامه توسط مربی و متخصص در قسمت پاسخگویی به سوالات برنامه دقیقا تشریح کنند تا از مربی و متخصص خود متناسب با وضعیت ویژه خود برنامه دریافت کنند.


۶- مربی من کیست و با من چگونه در ارتباط است؟


پاسخ ما: مربی شما شخصی است که توسط خود شما انتخاب و در تیم شخصیتان اضافه می شود و از زمان شروع کار شما تا زمان پایان دوره ورزشی به آنالیز ریز عملکرد شما می پردازد و برنامه شما را دنبال می کند. مربیتان به شما پیام هایی درباره نحوه عملکرد تان ارائه می دهد، از بالا برنامه را تنظیم می کند و هر گونه کم کاری شما را به شدت محکوم خواهد کرد! شما می توانید هر روزه در محیط باشگاه به صورت مجازی با مربی خود گفتگو داشته باشید و سوالات و نکات مد نظر خود را از او بپرسید. تمامی مربی های ما شبیه به یک دوست عمل خواهند کرد و انگیزش مهمترین فاکتور کاری آنهاست.


۷- مشاور تغذیه من چگونه مرا زیر نظر دارد؟


پاسخ ما: مشاور تغذیه شما نیز چون مربی شما توسط خودتان انتخاب می شود . مشاوران و متخصصان تغذیه فیت شیپ از جمله خبره ترین کارشناسان حوزه تغذیه به شمار می روند و برنامه غذایی شما را از دور کنترل می کنند. درصورت کوچکترین مغایرت بدن شما با برنامه غذاییتان سبب می شود مشاور تغذیه تان تصمیم به تغییر پلن غذایی را بگیرد. شما می توانید با مشاور خود در ارتباط باشید و تمامی سوالات و شبهات خود را با او مطرح سازید.


۸- فیت شیپ چگونه کار می کند؟


پاسخ ما: به راحتی! ابتدا در بخش باشگاه مجازی ثبت نام می کنید. سپس یا از برنامه های رایگان استفاده می کنید یا برای خود مربی یا متخصص انتخاب کرده و به تیم شخصی خود اضافه می کنید. سپس به سوالات تنظیم برنامه مربی و متخصص جداگانه پاسخ می دهید و تا 96 ساعت منتظر می مانید تا آنها برنامه شخصیتان را اعمال کنند. به محض اعمال شدن برنامه به شما اطلاع داده می شود تا برنامه تان را شروع کنید. در حین برنامه ثبت عملکرد روزانه انجام می دهید تا مربی و متخصص از عملکرد شما آگاه شوند و در طول دوره از شما بازخورد هایی جهت بهبود برنامه خواهند پرسید و از مشاوره و گفتگو با آنها نیز بهره خواهید برد.


۹- هم مربی باید داشته باشم هم متخصص؟


پاسخ ما: خیر اجباری نیست! انتخاب همزمان این دو و حتی فیت یار می تواند به نتیجه گیری بهتری منجر شود! تیم شخصیتان توسط خودتان و به دلخواه شخصی تان تنظیم می شود.


۱۰- فیت شیپ برای خانم ها قابل استفاده است؟


پاسخ ما: از آنجا که این سوال یکی از متداول ترین سوالات کاربران خانم است پاسخ می دهیم که فیت شیپ در ابتدا برای بانوان طراحی شده بود و در انتها بخش آقایان نیز به این باشگاه اضافه شد! (آقایان به دل نگیرند :D) هنگامی که شما ثبت نام می کنید به صورت خودکار محتوا، جنسیت مربی ها و محیط باشگاه متناسب با جنسیت شما تنظیم می شود و از این بابت نگرانی خاصی وجود ندارد. مربیان آقا تنها برای آقایان قابل روئیت هستند و مربیان خانم نیز تنها برای خانم ها.


۱۱- می توانم در خانه ورزش کنم؟


پاسخ ما: بله. در بخش سوالات تنظیم برنامه از شما سوال هایی پرسیده می شود که برنامه و دوره بر مبنای این سوال ها شکل می گیرند. به طور مثال اگر شما مایل به ورزش در خانه باشید برنامه ی ورزشی شما بدون دستگاه های ورزشی شکل می گیرد.


۱۲- من گیاه خوارم باید چیکار کنم؟


پاسخ ما: در ابتدا از شما سوال هایی پرسیده می شود که برنامه و دوره بر مبنای این سوال ها شکل می گیرد همچنین ممکن است فردی عادات غذایی خاصی داشته باشد که مجبور به رعایت آن ها می باشد و متخصص باید برنامه ی غذایی را مطابق با نیازهای فرد شکل دهی کنیم.


۱۳- هزینه ام رو می تونم مرجوع کنم؟


پاسخ ما: خیر متاسفانه به دلیل اینکه هزینه مستقیما برای مربی ها و متخصصین می باشد امکان مرجوع کردن وجود ندارد مگر اینکه مربی یا متخصص برای شما برنامه ای تنظیم نکرده باشد و شروع فعالیتتان انجام نشده باشد (برای مثال در حالتی که سرویس اشتباهی خریداری کنید و یا خرید اشتباه انجام دهید) که با مکاتبه از طریق فرم تماس با ما می توانید پیگیر بازگشت مبلغ شوید ولی از آنجایی که این فرآیند کمی پیچیده است برای ما تا یک هفته زمان می برد که در طول زمان این مورد را کاهش خواهیم داد.


۱۴- مربی و متخصص چگونه پیگیر وضعیت سلامت من هستند؟


پاسخ ما: از طریق پاسخ های شما به بازخورد هایشان و گزارش ریز عملکردتان روزانه تان.


۱۵- فیت یار چیست؟


پاسخ ما: فیت یار شخصی حقیقی است که در استخدام فیت شیپ است و در صورتی که آنرا انتخاب کنید به بخش محدودی از اطلاعات شخصی تان دسترسی پیدا می کند و ریز عملکرد های روزانه شما را بررسی می کند و نقش آموزشی و انگیزشی را ایفا خواهد کرد. فیت یار ها آموزش ها، نکته ها یا توضیحاتی که لازم بدانند یا شما درخواست کنید بیشتر از مربی یا متخصصتان در اختیارتان می گذارد و در تماس و گفتگوی مرتبط با شما خواهد بود تا از وضعیت عملکردی و انگیزشی شما با خبر باشد و از نتیجه گیری شما مطمئن شود.


۱۶- من عمل جراحی داشتم میتوانم برنامه بگیرم؟


پاسخ ما: در ابتدا سوالاتی در رابطه با سلامتی شما پرسیده می شود که برای شکل دهی دوره و انتخاب حرکات بسیار موثر است و این نوید داده می شود که همه ی حرکات برای سلامتی شما مفید می باشند.




سایر سوالات متداول کاربران



آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟


پاسخ ما: بله، می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید ابتدا وارد حساب کاربری خود در باشگاه شوید، سپس با کلیک روی گزینه “امکانات” در منوی سمت چپ و سپس انتخاب گزینه “تنظیمات حساب کاربری” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در تب دوم”تنظیمات” امکان “تغییر اطلاعات عمومی” وجود دارد. اگر به هنگام ثبت نام جنسیت یا ایمیل خود را به اشتباه وارد کرده باشید به دلایل حفظ مسائل امنیتی تنها از طریق مکاتبه با آدرس technical@fitshape.ir قادر به تغییر اطلاعات مذکور خواهید بود و در غیر این صورت ملزم به ثبت نام دوباره می باشید.


نمودار مسیر موفقیت من چیست؟


پاسخ ما: وفاداری و سرسختی شما در دنبال کردن برنامه ورزشی و غذایی خود در فیت شیپ به مرور سبب بروز نتیجه عینی در بدن شما خواهد شد. از مهمترین نتایج پایبندی به برنامه ها رسیدن به اهداف دلخواه در زمانی بسیار زودتر از حد انتظار است. این نمودار به شما کمک می کند تا در هر لحظه میزان دستیابی به اهداف ورزشی خود را مد نظر داشته باشید.


من سوالاتی درباره بخش های مختلف در صفحه باشگاه فیت شیپ دارم که در این بخش مشاهده نکردم. چه کنم؟


پاسخ ما: در داخل باشگاه فیت شیپ نیز بخشی به نام سوالات متداول در قسمت “راهنما” وجود دارد که در آن بیشتر به مسائل فنی و سوالات مربوطه به همان بخش بحث شده است که پیشنهاد می شود آن صفحه را مطالعه کنید.